Aglou

Unspectacular Algou Plague

A travel blog entry by darrenhough74

This is a top pick!

Next stop Aglou Plague which turned out to be a small town with a beach and not much else.  As it was getting late in the day we stayed overnight in the local camp ground.  So unspectacular was Aglou we took no ...

Aglou, Aglou, Morocco travel blog

Aglou

A travel blog entry by voyage-bellayer

Petite étape Nous nous arrêtons près de Tifnit (village de pêcheurs) pour pique niquer. Nous rejoignons dans la soirée Aglou, après nous être ravitaillé à Tiznit. Nous nous installons sur un parking face à la mer et la mosquée. Chant du ...

Direction La Montagne.. atterrissage sur la plage, Aglou Plage, Morocco travel blog

Direction La Montagne.. atterrissage sur la plage

A travel blog entry by gadjoxav

On n'a pas réussi à rejoindre Tafraoute dans la journée donc on a trouvé un plan B : visite d'Aglou Plage où l'on tombe sur un pécheur qui nous invite dans son habitation Troglo face à la mer ... Lendemain matin, pêche aux moules pour un fabuleux ...

1101 Isolated Desert Corners Trip (Mor 343*), Aglou, Morocco travel blog

1101 Isolated Desert Corners Trip (Mor 343*)

A travel blog entry by nathanphil

... far away in the corners of Morocco: I’m heading back to the desert of the “Deep South” again. Almost half of Morocco is what was formerly known as the “Spanish Sahara”, a vast, utter wasteland where you can go for hundreds ...