Juodkrante

Juodkrante, Lithuania

Travel Blogs from Juodkrante

Juodkrante Travel Blogs (4)
The Curonian Spit, Juodkrante, Lithuania travel blog

The Curonian Spit

A travel blog entry by glenn_christie

... prices weren't so impressive! We made a stop at the supermarket for some supplies for dinner and caught the bus back to Juodkrante. We cooked ourselves a nice dinner (of course!) and unable to battle the eyelids any longer, we gave in and slept. ...

Police, Juodkrante, Lithuania travel blog

Police

A travel blog entry by riege

Early morning I left Kretinga and drove to Klaipeda from where I took the ferry, only a 10 minute ride, over to the Curonian Spit. After visiting two visitor centres and both not really helpful I went searching for a place to stay. It was a bit difficult ...

vers la Courlande, Kaunas to Juodkrante, Lithuania travel blog

vers la Courlande

A travel blog entry by md-monde1

... traversée de la lagune et nous dépose sur le célèbre isthme de la Courlande. Notre hôtel se trouve dans le village de Juodkrante à 20 km de Klaipéda et 25 km de Nida, le village où Thomas Mann séjournait. C’est l’heure des sangliers ...

Sable blanc, forêts et maisons colorées, Juodkrante, Lithuania travel blog

Sable blanc, forêts et maisons colorées

A travel blog entry by md-monde1

Le petit chemin à travers la forêt qui relie notre hôtel à la mer est parsemé de statues de troncs d'arbres sculptés, il paraît que c’est un héritage païen. Un ingénieur russe à la retraite tient à nous accompagner tout le long du ...