Ansan

Rush&Cash VESPID II., Ansan, Korea Rep. travel blog

Rush&Cash VESPID II.

A travel blog entry by arodin

Számomra ez volt az idény utolsó meccse. Baróti Árpiék mindent beleadtak, de sajnos hiába lengettük a magyar zászlót, szoros menetekben vesztett a VESPID. Azért sikerült fognom egy dedikált arany röplabdát, juhúúú! :-) ...

Ansan, April 8, 2007 - Sunday, Ansan, Korea Rep. travel blog

Ansan, April 8, 2007 - Sunday

A travel blog entry by the_wayfarer

... tickets in the museum probably helped him increase his budget a bit. I suppose that a young artists has an even harder time in Korea than in Europe. His workshop was two blocks away on the fifth floor. He offered us a seat on two worn-out, leather ...

Atom is a super hero!, Suji, Korea Rep. travel blog

Atom is a super hero!

A travel blog entry by tobiah

... Nagasaki and Hiroshima and the successive American occupation, Japan became a society bound and committed to a pacifist constitution. In Japan and Korea Astroboy is known as "Atom," and has become the latest pop culture trend here in east Asia. Atom is ...

Rush&Cash VESPID, Ansan, Korea Rep. travel blog

Rush&Cash VESPID

A travel blog entry by arodin

A koreai Rush&Cash VESPID röplabdacsapat igazolt egy magyar játékost, a nagyon magas és tehetséges Baróti Árpádot. Kollégáimmal együtt ma én is élőben szurkolhattam a stadionban Árpinak! A meccs nagyon izgalmas volt és ...