Anjuna Beach, Goa

Anjuna Beach, Goa, India

Travel Blogs from Anjuna Beach, Goa

Anjuna Beach, Goa Travel Blogs (19)
Paivavaellus, Anjuna Beach, Goa, India travel blog

Paivavaellus

A travel blog entry by ainomari

Noni, nyt on joulut juhlittu. Varsin rauhallisissa merkeissahan se sujuikin; ruokaa, juomaa ja musiikkia. Kovasti tykkasivat rajaytella ilotulitteita jo joulun aikaan, saadaankin sitten vissiin nahda kunnon paukuttelua uudenvuodenaattona! Eilen meilla ...

Vacation from my vacation, Anjuna Beach, Goa, India travel blog

Vacation from my vacation

A travel blog entry by gypsymichelle

... place long enough to get some much needed repairs made to my backpack. Most of all I just enjoyed the peaceful, much slower pace of this area and the company of good friends. I didn't feel like I was in India. Just the mid-trip break that I needed! ...

Lenttolippu -metsastys, Anjuna Beach, Goa, India travel blog

Lenttolippu -metsastys

A travel blog entry by ainomari

Pitaisi saada lentoliput takaisin Delhiin 6. paivalle. Nyt ollaan netissa tarkastamassa hitoja ettei meita viilata ainakaan pahasti linssiin paikallisessa matkatoimistossa. Jos ois kunnon luottokortti, vois ostaa liput itse suoraan netista ilman ...

Hyvaa joulua!, Anjuna Beach, Goa, India travel blog

Hyvaa joulua!

A travel blog entry by ainomari

Jouluterveiset Goalta. Kaytiin just polttamassa itsemme kun kaveltiin Anjunalta Vagator Beachille ja siella viela auringossa maattiin. Olkapaat vahan hellat. Kohta mennaan varmaan syomaan jouluateria johonkin kivaan raflaan ja illalla rannalle ...