Nikiti

Nikiti Travel Blogs (4)
Ah, the good life, Nikiti, Greece travel blog

Ah, the good life

A travel blog entry by jennykelly

This is a top pick!

2.8.06 Nikiti camping Sithonia Peninsula on Kasandra Bay, near Thessalonika Bay, Agean Sea, Greece As we left Achladion Beach, I noticed a shower on the beach a little further down and I asked Des to stop on the Esplanade while I quickly grabbed my ...

Kako sva izgubila eno uro ali Kassandra tu sva, Nikiti, Greece travel blog

Kako sva izgubila eno uro ali Kassandra tu sva

A travel blog entry by blunabarb

Noč preživiva v pobijanju komarjev in poslušanju preganjajočih se potepuških psov. Zjutraj kar zmatrana pozajtrkujeva in nahraniva luškanega kužka. Zapustiva Beograd v jutranjem rush hourju in se prav počasi ...

Slovenska družba, Nikiti, Greece travel blog

Slovenska družba

A travel blog entry by bibka

Družno ugotoviva, da nama sosedska bolgarska glasna druščina ne ustreza najbolje. Razen tega se morava tako ali tako oskrbeti z vodo. Po jutranjem urejanju in pospravljanju najine hiške kreneva zopet na pot, s ciljem, da odkrijeva ...

Izmenjava popotniških izkušenj, Nikiti, Greece travel blog

Izmenjava popotniških izkušenj

A travel blog entry by bibka

Moj začetek jutra je ovit v molk, dobesedno. Tudi podajšan nočni počitek, brez govorjenja itak, ni pomagal. Zato najprej brskam med zdravili ali bi se slučajno našlo kaj koristnega, poleg tega pa si skuham ingverjev čaj ...