Axim

ça sent la mer, Axim, Ghana travel blog

ça sent la mer

A travel blog entry by cmuller

... à tomber, mais j'en ai un peu marre des grandes villes ou je me paumme sans arrêt.Finalement, je décide de continuer jusqu'à Axim à env. 50km. Bien que j'avais décidé de ne jamais rouler de nuit, mais bon, je suis très tenté, surtout qu'Axim est ...

Dream a little dream of Axim, Axim, Ghana travel blog

Dream a little dream of Axim

A travel blog entry by mpopowich

Monday was Ghana's National Day so we had a long weekend and decided to spend it in Axim (pronounced Ax Zeam, hence my nifty title). Axim is a two and a half hour drive from Elmina. We hired a taxi because of Pepo, Ghanaians are actually ...

May 14-15 Western Region, Western Region, Ghana travel blog

May 14-15 Western Region

A travel blog entry by msting

May 14: Today Gene & Charu return to Toronto; Jen & Konquay return to Togo; and we all took in a drum lesson in the garden before saying farewell. It has been so nice having them as travelling companions. They are excited to get back & I have another 3 ...

:)))), Axim, Ghana travel blog

:))))

A travel blog entry by cmuller

Héhéhéhé, aujourd'hui était une très bonne et reposante journée... sans planification/préparation, ni réparation levé à 8h30 , petit déj. tranquille, il pleut, il fait même un peu frisquet...Le son des vagues, je suis à 30m du large.Après ...