Offingen

Offingen, Germany

Travel Blogs from Offingen

Offingen Travel Blogs (3)
Dag 4, ik zou bijna niemand meer geloven., Offingen, Germany travel blog

Dag 4, ik zou bijna niemand meer geloven.

A travel blog entry by bosnl

... de vogels kunt horen. Variatie genoeg. De camping in Günzberg laten we links liggen, het is nog een beetje vroeg. Verder naar Offingen. Hier steek een ader onder het gras. In de weg zitten weer aantal klimmetjes die wij eigenlijk niet aan het einde van ...

Een dag met een happy end., Offingen, Germany travel blog

Een dag met een happy end.

A travel blog entry by bosnl

... stukje richting Donau geschoven. Maar..... uiteindelijk komen we weer op de fietsroute en hebben niet hoeven te klimmen. We besluiten in Offingen te stoppen en in het gasthaus, waar we eerder zijn geweest, te overnachten. Bij aankomst blijkt er geen ...

ein Zimmer, Offingen, Germany travel blog

ein Zimmer

A travel blog entry by sonja-en-co

... werd ik er helemaal ontroerd van. In Günzburg hield het op met regenen maar gezien de zwaar bewolkte hemel zag ik het toch niet zitten om te kamperen. Daarom ga ik deze nacht slapen in een heerlijk bed in de gastenkamer van een gezin in ...