Verdun-sur-le-Doubs

Hostellerie Bourguignonne Verdun-sur-le-Doubs

2, avenue President Borgeot , Verdun-sur-le-Doubs, France

Travel Blogs from Verdun-sur-le-Doubs

Verdun-sur-le-Doubs Travel Blogs (5)
Verdun-sur-le-Doubs, Verdun-sur-le-Doubs, France travel blog

Verdun-sur-le-Doubs

A travel blog entry by labellerosselle

... stroming. 7.5km per uur loopt La Belle over de grond. Rond de middag draaien we de Doubs op en bereiken  Verdun-sur-le -Doubs . Een vriendelijke havenmeester helpt ons met de voorspring door een ring te halen wanneer we afmeren aan een vaste kade ...

Beautiful Chalon-Sur-Saone, Verdun-sur-le-Doubs, France travel blog

Beautiful Chalon-Sur-Saone

A travel blog entry by issywiz

Monday 16th June 2014 Once again we set off early and ST engine started and ran smoothly all the way to Chalon-sur-Saone.  Both J&M did a number of miles each at the helm as it was their final day. We came into Chalon harbour passing an ...

Day of the long lunch, Verdun-sur-le-Doubs, France travel blog

Day of the long lunch

A travel blog entry by spiderwebbs

... from our experience over the last few days. Once through, we headed back along the Saone River and set a steady pace, arriving at Verdun sur le Doubs at about 12.30. We had to reverse moor into the port, a manoeuvre we had not yet done. Needless to say ...

Op z

Op z'n Frans

A travel blog entry by sonja-en-co

... van niemand en fietsers worden dan verzocht het zelf uit te zoeken. Ook vandaag stopten de wegwijzers in een buitenwijk van Chalon-sur-Saône en moesten we steeds maar weer vragen en vragen tot we  het centrum met zijn kathedraal gevonden hadden. ...