Troyes

Troyes Travel Blogs (58)
Wood, Troyes, France travel blog

Wood

A travel blog entry by uncle_davros

This is a top pick!

... for most people, they start at the border of France and Spain, but you can also take a step back and there are 4 towns in France that the traditionalists start from. Arles, Le Puy, Vezelay and Paris, and as Vezelay was along the way, we decided to stop ...

Helpen bij de vendanges en proeven, Troyes, France travel blog

Helpen bij de vendanges en proeven

A travel blog entry by pascale7171153

We hadden geluk. Door de lange winter waren de vendanges heel laat op het seizoen. Een Champagnehuis gaf ons de gelegenheid om eens te helpen bij zulke vendanges.     We gingen naar een veld met Pinot Noir. ...

Toeren in een elektrische auto, Troyes, France travel blog

Toeren in een elektrische auto

A travel blog entry by pascale7171153

... viel een beetje tegen, maar het regende gelukkig niet. Eerst zijn we naar een punt gereden waar je in de verte de stad Troyes kan zien, dan reden we naar Mesnil-St-Loup, waar de geschiedenis rond de tempeliers nog hing om uiteindelijk naar Lac d'Orient ...

Les préparatifs, Troyes, France travel blog

Les préparatifs

A travel blog entry by marie-claude.g

Dans moins de trois semaines, nous y serons... Comme avant le départ pour New-York, nous surveillons la météo car Bangkok est menacée d'importantes inondations. On croise les ...