Roissy Charles-de-Gaulle

Roissy Charles-de-Gaulle, France

Videos from Roissy Charles-de-Gaulle

Roissy Charles-de-Gaulle Videos (1)

Travel Blogs from Roissy Charles-de-Gaulle

Roissy Charles-de-Gaulle Travel Blogs (17)
Hurry up and wait: layover in Paris, Roissy - Charles de Gaulle, France travel blog

Hurry up and wait: layover in Paris

A travel blog entry by joelmeeker

I'm off on my spring trip to West and Central Africa. Marjolaine drove me to the airport yesterday so I could catch the 6:20 pm flight. I was just on the return leg of that flight about 10 days ago, and it was much the same crew. I may be traveling too ...

Depart international, Roissy-Charles de Gaulle, France travel blog

Depart international

A travel blog entry by scutoe1817

... est présentée en ce moment, mais c'était quand même bien. L'écran pour mon film (Kingmann Agent Secret, gentil) et de gros écouteurs assez confortables. A bien regarder la route prise par le pilote, on sent un petit (gros) évitements des zones en ...

Out of Africa, into France, Roissy Charles De Gaulle Airport, France travel blog

Out of Africa, into France

A travel blog entry by joelmeeker

... good. On arrival in Paris, I went through arrival formalities and changed terminals. When I got to Terminal F I went to the Air France lounge and asked for the shower key. I was able to shower and change clothes, which is a wonderful advantage when there ...

Jour 1: Vol Paris-Longyearbyen via Oslo, Roissy-Charles de Gaulle, France travel blog

Jour 1: Vol Paris-Longyearbyen via Oslo

A travel blog entry by tounphoto

... l'embarquement. Le vol aller est affrété par la compagnie aérienne Scandinavian Airlines System, et J'ai une escale à Oslo d'une durée de 4h30. Je prévois une visite de la ville pour ne pas rester à l'aéroport d'Oslo. Le vol dure 2h15 entre Paris ...