Lorient

Comfort Hotel Astoria Lorient

3, rue de Clisson, Lorient, France

Travel Blogs from Lorient

Lorient Travel Blogs (13)
La promenade du Péristyle, Lorient, France travel blog

La promenade du Péristyle

A travel blog entry by pascale7171153

... geworden.     Er waren ook heel veel werken, maar ik ben niet te weten gekomen wat ze daar van plan waren. Misschien nog meer sociale gebouwen. Uiteindelijk is Lorient de armste stad van Bretagne dus deze zijn wel echt nodig. ...

Cité de la Voile van Eric Tabarly, Kéroman, France travel blog

Cité de la Voile van Eric Tabarly

A travel blog entry by pascale7171153

Tiphain en ik besloten om samen naar Cité de la Voile te gaan van Eric Tabarly. Ik had haar beloofd om de toegang te betalen omdat ik bij haar mocht logeren. Het was een flinke wandeling van Merville naar daar, zeker omdat ...

Nog even een ochtendwandeling voor ik vertrek, Lorient, France travel blog

Nog even een ochtendwandeling voor ik vertrek

A travel blog entry by pascale7171153

Het was frisser dan dat ik tot nu toe gewoon was, maar een goede wandeling en een frisse neus halen zou mij goed doen. Voor ik vertrok wou ik roch nog even foto's nemen van het uitzicht dat ik had op dit appartement.  ...

Brittany to the Loire, St-Pol-de-Leon, Morlax, Locmiquelic, Lorient, Port-Navalo, France travel blog

Brittany to the Loire

A travel blog entry by jnewcomb

... , bike service, route planning, diary, wine and then bed! A Megalithic day out 16 June, Thursday Start point: Locmiquelic, Lorient End point: Locmariaquer Via: Carnac Odom(Km): 57.9 Moving(hrs.mim): 3.58 Ave(Km/h): 14.6 Total Ascent(m): 435 ...