Lake Langano

Lake Langano, Ethiopia

Travel Blogs from Lake Langano

Lake Langano Travel Blogs (6)
Bishangari, Lake Langano, Ethiopia travel blog

Bishangari

A travel blog entry by tarik

... beauty, its harmony and its generally benevolent spirit. I write these words sitting on a porous white stone at the beach of Lake Langano, watching birds fly low above water, less and less visible in the beautifully fading light of an African sunset. The ...

Awassa en een val in een put, Lake Langano, Ethiopia travel blog

Awassa en een val in een put

A travel blog entry by ginarobmarinco

... ! Rond 17.00 uur aankomst in Savana Beach Resort om twee dagen heerlijk te ontspannen aan het eind van onze prachtige reis door Ethiopi''. Met een papaya juice werden we welkom geheten in het resort aan het meer van Langano, een mooi ontwerp van een ...

Struisvogels en flamingo

Struisvogels en flamingo's

A travel blog entry by ginarobmarinco

Vanmorgen relaxed gewandeld in de tuin van hotel Sabano. Girma haalde ons vervolgens op voor een bezoek aan het Abijata-Shala National Park. Het was er heel droog en stoffig. De scout van het Nationale Park reed met ons mee. Na verschillende ...

Rift Valley and Crater Lakes, Lake Langano, Ethiopia travel blog

Rift Valley and Crater Lakes

A travel blog entry by dmarek

... .  Kibrom acknowledged the controversy and said that the government was trying to make the best decision for the people of Ethiopia as a whole.  They were trying to focus on growing the economy with industries.  The dam was linked to ...