Nabq

Nabq Travel Blogs (59)
Carter Was Right, Mt Sinai, Egypt travel blog

Carter Was Right

A travel blog entry by nimby

After a lovely day of vegging by our seaside camp, we headed for St Catherine's Monastery in the Sinai Peninsula. St Catherine was an early Christian who was executed for her religious beliefs around 300 AD.  The monastery was ...

Egypt part 1: The fellowship of the bling., Sharm el Sheikh, Egypt travel blog

Egypt part 1: The fellowship of the bling.

A travel blog entry by d_muzzo

4 reasons why it should be Sharm Akbar instead of Allah Akbar: -         Good food, good meat, good god, let's eat.  I used to be fat and happy.  Now I'm a sumo wrestler.  They had real, tender, ...

Plongees a Tiran, Tiran, Egypt travel blog

Plongees a Tiran

A travel blog entry by emeric.bensaci

Aujourd'hui je suis sur Ghazala 5 avec Steve, un anglais, un peu plus coince que les autres et plus arrogant. Mais ca va il est cool avec moi. Ce matin je retourne a Tiran, un des meilleurs spots mais aussi un des plus dangereux a cause des courants et ...

A la recherche de requins marteaux.., Tiran, Egypt travel blog

A la recherche de requins marteaux..

A travel blog entry by emeric.bensaci

Apres avoir passe une de mes pires nuits de tout ma vie, a cause de ces putains de moustiques, (j'en ai tue une bonne cinquantaine avant de me coucher, puis au moins une bonne vingtaine la nuit, a me lever toutes les heures pour faire un massacre apres ...