Santo Domingo

Videos from Santo Domingo

Santo Domingo Videos (1)

Travel Blogs from Santo Domingo

Santo Domingo Travel Blogs (4)
Wer suchet der findet...früher oder später..., Santo Domingo, Costa Rica travel blog

Wer suchet der findet...früher oder später...

A travel blog entry by diene

... von San Jose raus.Da hier wieder niemand (auch nicht die Busfahrer) wussten, wo in diesem einzigen Chaos der Bus nach Santo Domingo abfaehrt muss ich wieder den Taxifahrer bemuehen, der mich in den richtigen Bus schleust.Der Bus laesst mich dann an ...

Alltagsleben, Santo Domingo, Costa Rica travel blog

Alltagsleben

A travel blog entry by diene

... der wenigen Freizeit mal versucht in das Costaricanistische Alltagsleben hier einzutauchen.Etwas beklemmend ist es schon. Selbst in Santo Domingo mit seinen gerade mal 30.000 Einwohnern gleicht jedes Haus einer Festung. Jedes Grundstueck beginnt ...

San Jose, Costa Rica, Santo Domingo, Costa Rica travel blog

San Jose, Costa Rica

A travel blog entry by aksj_gortw

... definitely extreme poverty out in the world and we are sure we have worse yet to come. It started to rain so we headed back to Santo Domingo. By the time we got off the bus the rain was torrential! And typically we got lost! We had a map from the hostel ...

Back to Santo Domingo, Costa Rica, Santo Domingo, Costa Rica travel blog

Back to Santo Domingo, Costa Rica

A travel blog entry by aksj_gortw

We arrived back in Santo Domingo tired and relieved to be safe and sound. Both AK and SJ were still feeling a little delicate so we decided to spend the next few days just chilling. We had the $5 dinner each evening and scrambled eggs on toast for lunch. ...