Playa Matapalo

Playa Matapalo, Costa Rica

Travel Blogs from Playa Matapalo

Playa Matapalo Travel Blogs (6)
Matapalo, Matapalo, Costa Rica travel blog

Matapalo

A travel blog entry by adventurehs

... morning and are up and about before most in our area.  Matapalo is a small beach town on the central Pacific Coast of Costa Rica.  It is just north of its more famous neighbor, Dominical, whose long consistent surf waves make it a favorite for ...

Op weg naar het 5 sterren RIU hotel Guanacaste, Matapalo, Costa Rica travel blog

Op weg naar het 5 sterren RIU hotel Guanacaste

A travel blog entry by pieter-marijke

Vanmorgen toen we uit bed kwamen leek de lucht weer een beetje op te klaren. We konden vanuit het restaurant opeens een stuk verder weg kijken. We hebben het de ochtend niet droog gehouden, het bleef maar miezeren. Eenmaal aangekomen bij het RIU hotel ...

Schildkröten!!!, Playa Matapalo, Costa Rica travel blog

Schildkröten!!!

A travel blog entry by caruenusch

... mal ne Runde schwimmen wollte und man anderntags nur noch Teile seines Kopfes fand. Na guten Appetit, Schnappi! In Matapalo angekommen, steigen wir aus unserem wohltemperierten Minibus und bekommen nur geringfügig einen Schlag. Es herrschen 84Grad ...

Nog een dagje in Rincon de la Vieja, Matapalo, Costa Rica travel blog

Nog een dagje in Rincon de la Vieja

A travel blog entry by pieter-marijke

... en samen wat gaan eten. We hebben een hele gezellige avond gehad!  Dit was tevens ook het einde van onze rondreis door Costa Rica. Morgen vertrekken wij naar de eindbestemming van onze reis. Wij gaan voor 7 dagen naar het  Riu hotel in Playa ...