Boca Tapada

Boca Tapada, Costa Rica

Hotels in Boca Tapada

Boca Tapada Accommodations (1)
Maquenque Eco-Lodge Boca Tapada

4kms del la escuela de Boca Tapada, Boca Tapada, Costa Rica

Travel Blogs from Boca Tapada

Boca Tapada Travel Blogs (3)
Kayakken naar Nicaragua, Boca Tapada, Costa Rica travel blog

Kayakken naar Nicaragua

A travel blog entry by paulineenlex

De dag begint met het tellen der leguanen. In de boom zien wij er 10 liggen en dan hebben wij er ongetwijfeld nog wat gemist. Na het ontbijt staat Miguel te trappelen, onze private gids, want er zijn geen andere gasten. Wij nemen hem mee in de auto en ...

Rally rijden naar Boca Tapada, Boca Tapada, Costa Rica travel blog

Rally rijden naar Boca Tapada

A travel blog entry by paulineenlex

... . Geen idee of wij goed gaan, de navigatie geeft aan dat wij in de wildernis rijden. Bij een benzinepomp station vragen wij naar Boca Tapada. De man wordt erg enthousiast en bralt 5 kwartier in een uur over welke richting en wat er allemaal te zien is. Ik ...

2 Months and Counting..., San Carlos, Costa Rica travel blog

2 Months and Counting...

A travel blog entry by morganmaraea

... pai parties. again New Zealand please sort your shit out, your behind. AND finally.. 32: The best thing I have discovered about Costa Rica is it's people! I have met the most amazing, beautiful, helpful, caring, funny, bestest people ever! To the other ...