Ballena

Ballena, Costa Rica

Travel Blogs from Ballena

Ballena Travel Blogs (6)
De la baie des serpents a celle des baleines, Tambor, Bahia de Ballena, Costa Rica travel blog

De la baie des serpents a celle des baleines

A travel blog entry by sebchant

... Attention crocodiles dans leur habitat naturel, ne pas deranger" qui nous a refroidis, nous avons appareille pour la prochaine etape au Costa Rica. Quelques 120 miles nautiques plus tard (cad samedi 18h), nous jetons l'ancre dans la Bahia de Ballena, a ...

2014-02-17 Pacific Ocean og camping, Ballena, Costa Rica travel blog

2014-02-17 Pacific Ocean og camping

A travel blog entry by erikaggerholm

Søndag startede med udførelsen af den nye beslutning om ikke at forsøge at få bilen med til Sydamerika - mest fordi det vil være økonomisk uansvarligt - bilen skal genindføres i USA eller Canada. Så det bliver den så og vi kørte de første 650 ...

2014-02-18 stadig i Regnskoven, Ballena, Costa Rica travel blog

2014-02-18 stadig i Regnskoven

A travel blog entry by erikaggerholm

... nu! Hvaler og delfiner har vi heller ikke et endnu. Vi tager nu ud til et vandfald her i nationalparken http://costa-rica-guide.com/Natural/Ballena.html Der findes ingen kort, men vi skal dreje til højre efter banken som ligger efter supermarkedet ...

More beach, Uvita / Marino Ballena, Costa Rica travel blog

More beach

A travel blog entry by dora_and_andrew

... village just next to a marine reserve. Beautiful beach but too hot for sitting around. Didn´t do any whale watching and so spent the day washing our clothes instead. Left the following day for Corcovado National Park in the far south of Costa ...