Kisangani

Videos from Kisangani

Kisangani Videos (1)

Travel Blogs from Kisangani

Kisangani Travel Blogs (6)
Et c

Et c'est reparti

A travel blog entry by exploreyourlife

Une semaine après avoir quitté Bunia, c'est comme si les motos sont de nouveau prêtes à prendre la route. Départ de Kisangani pour le nord du Congo. En tout cas ! ...

Update from the

Update from the 'bush

A travel blog entry by pogoafrica

Sorry for the Bloglag folks, but there is no WiFi signal in the dark jungle I have been Pogoing thru.  Most villagers I encounter have NEVER seen a Pogo stick, and they treat me as some sort of God - I go along with it - they bring me the oldest ...

FAQ sur ma mission, Shamwana, Congo - The Dem. Repub. travel blog

FAQ sur ma mission

A travel blog entry by marika

... biggest lake in the area. Lubumbashi (LBB) is the project capital, but the official capital of RDC (République démocratique du Congo or named Zaire previously) is Kinshasa.   I know you've all heard about the conflict in Northern Kivu over the ...

Shamwana, here I am!, Shamwana, Congo - The Dem. Repub. travel blog

Shamwana, here I am!

A travel blog entry by marika

Shamwana, 26 novembre 2008 / November 26th 2008  (English version will follow)   Me voilà bel bien les deux pieds en Afrique depuis moins d'une semaine et je suis arrivée à ma destination finale : Shamwana où je travaillerai sur ...