Xiaojin

Xiaojin Travel Blogs (5)
Bike Ride - Day 3.  Baoshan to Xiaojin, Xiaojin, China travel blog

Bike Ride - Day 3. Baoshan to Xiaojin

A travel blog entry by marshallmatters

This is a top pick!

... I headed out for a night on the town.  Something we would come to regret. It was Saturday night and we expected Xiaojin to be buzzing - unfortunately not.  Every bar we went into was empty.  We eventually found a place with more than two ...

Tentative d

Tentative d'entrée dans la zône interdite à Danba

A travel blog entry by z00b

... et nous explique que "pour notre sécurité" nous ne pouvons pas aller plus loin. Du coup : échec, nous retournons à Xiaojin. Nous passons la soirée à nous demander si nous retentons le coup pendant la nuit, mais décidons finalement que c'est un ...

Opération cheval de Troie : Echèc, Xiaojin, China travel blog

Opération cheval de Troie : Echèc

A travel blog entry by tch3k

... . Le passage d'un checkpoint sera le plus eprouvant nerveusement. Le bus reste bloque pendant quelques secondes qui paraissent interminables. Arrives a xiaojin, on se fait tout de suite accoster par un local qui nous propose de nous emmener a Danba. On ...

Off the Beaten Track, Xiaojin County, China travel blog

Off the Beaten Track

A travel blog entry by jarinne

... that was not consumed by these noisy tourists, and it was heaven! In the afternoon we caught the bus back to Xiaojin, having been told by our China Travel Guide that there were daily buses back to Chengdu from this town. It was essential that we caught a ...