Wudangshan National Park

Wudangshan National Park, China

Travel Blogs from Wudangshan National Park

Wudangshan National Park Travel Blogs (23)
Een les Kaligrafie, Wudangshan National Park, China travel blog

Een les Kaligrafie

A travel blog entry by pascale7171153

Een mooie herinnering, was het feit dat we een les in kaligrafie kregen. Het is duidelijk dat Chinezen echt fier zijn op deze cultuur. Overal in openbare plekken, tempels en zelfs in  huizen zie je wel een bepaalde tekst ...

Een uitstap naar de top op 1.600 m, Wudangshan National Park, China travel blog

Een uitstap naar de top op 1.600 m

A travel blog entry by pascale7171153

Golden Summit     Ons hotel ligt ongeveer op 1.000 meter hoogte en de top rond 1.600 meter. Zeker geen onoverkomelijke uitstap, mochten we niet ontdekken dat gans de weg aangelegd was en dat we ongeveer een 5.000 trappen (enkel) ...

Een bezoek bij een monnik in een grot, Wudangshan National Park, China travel blog

Een bezoek bij een monnik in een grot

A travel blog entry by pascale7171153

The Prince Hole     Onze leraar stelde voor om een uitstapje te maken naar een monnik die in een grot woont. De monnik is 83 jaar en leeft daar in zijn eentje. Hij is echter weinig alleen, want het is een zeer toeristische ...

Het Taoistisch klooster, Wudangshan National Park, China travel blog

Het Taoistisch klooster

A travel blog entry by pascale7171153

... berijdbare autoweg.     Na een tweetal uren in de bus, kwamen we eindelijk aan de Wudang mountains Gate. Om in dit Park te komen, dat toch ongeveer 800 Km lang is, heb je een pas nodig. Een heel gedram, maar gelukkig was er iemand bij ...