Curico

Curico Travel Blogs (29)
Concha Y Toro, Pirque, Chile travel blog

Concha Y Toro

A travel blog entry by meercatvinny

This is a top pick!

Being wine connoseurs (well, we prefer its effects to the taste) we decided to head to se one of the most famous wineries in South America, Concha y Toro, which was a little south of Santiago. We had booked it a few days earlier to be sure of getting on ...

Curico - Molina - Siete Tazas, Curicó, Chile travel blog

Curico - Molina - Siete Tazas

This is a top pick!

... , beweert hij, maar we zien ons het beestje nog niet direct strelen of knuffelen. We keren onze Nissan en tuffen terug naar Curico, alweer zeer voldaan. Om 17.00 uur zijn we in 't stad en besluiten nog wat postkaartjes te kopen en te versturen. Rap ...

From Chillan to Morza (Curicó), Curicó, Chile travel blog

From Chillan to Morza (Curicó)

This is a top pick!

... bereiken. We komen een paar honderd meter verderop in een bloemenweelde terecht met in de kern ervan Ruth's guesthouse. Heel dicht bij Curico gelegen, maar toch heel ver van de drukke wereld staat dit knappe huis, dat volledig door Ruth en Vicente werd ...

From Santiago to Curico, Curicó, Chile travel blog

From Santiago to Curico

This is a top pick!

... ingericht en heeft.. wifi, die nog blijkt te werken ook ! Het gaat in stijgende lijn met ons logement. Zoveel is duidelijk. Nog even Curico verkennen, een aperitief met tapas in de patio, een klapke via de wifi met Nele en we kunnen de dag in het hotel ...