Bamfield

Bamfield, Canada

Travel Blogs from Bamfield

Bamfield Travel Blogs (31)
Testfahrt / Testride, Cowichan Lake, Canada travel blog

Testfahrt / Testride

A travel blog entry by pajas

... idea to travel up from Port Hardy to Prince Rupert on ferry along the untouched and very attractive western coast and islands of Canada. Therefore I go on to do a little joyride around the island how I got on gravel roads into the region of Cowichan ...

Team Chemise Rouge, Bamfield, Canada travel blog

Team Chemise Rouge

A travel blog entry by maleorderbride

Operation Bamfield to Port Renfrew... Heres the jist. Several months back, my good Friends Jimmy and Jill Gillis(The Jillises), Steve Eliason(The Beav)and I set up this trip to meet in Victoria and then backpack the West Coast Trail for July. ...

West Coast Trail, Bamfield, Canada travel blog

West Coast Trail

A travel blog entry by ettiundgeorg

... :)) kamen wir dann endlich an, wir haben uns an diesem Tag sehr beeilt, da wir unbedingt noch den Shuttle zurück nach Bamfield (Startpunkt, wo unser Auto stand) erwischen.... Als wir dann um 11:00 ankamen, erfuhren wir, dass der Shuttle jeden Tag um ...

Endlich auf dem Weg, West Coast Trail, Canada travel blog

Endlich auf dem Weg

A travel blog entry by nature-explorer

... unliebsamen Begegnungen mit den riesigen Holzladern kommt. Genau wie im Fahrplan angegeben, erreichten wir um 12:00 den Trailhead bei Bamfield. Beim Registrieren fiel mir auf, dass neben mir noch ein Kollege aus Böblingen stand! Wir haben heute aber auch ...