Sihanoukville

Sihanoukville, Cambodja

Travel Blogs from Sihanoukville

Sihanoukville Travel Blogs (11)
Sssst... niet doorvertellen, Krong Preah Sihanouk, Cambodja travel blog

Sssst... niet doorvertellen

A travel blog entry by boazeneline

... niet doorvertellen, goed? Vanuit het met schaduw overdekte Phnom Penh reizen we door naar het zuiden, naar de kust met Sihanoukville als bestemming. Even de "dark-flow" van Phnom Penh achter ons laten en onze zinnen verzetten op de parelwitte ...

Sihanoukville, Sihanoukville, Cambodja travel blog

Sihanoukville

A travel blog entry by stefanoandrea

28th Leaving Kep at 10:30 we arrived at Sihanoukville at 14:30, so again 1 hour later than foreseen, in fact I figured out that if we do more than 30 km an hour average it's a miracle ;-) Anyways, this time we had some flemish people in our mini van so ...

Busride from Hell, Sihanoukville, Cambodja travel blog

Busride from Hell

A travel blog entry by atom4gevampire

... to our rooms, which meant constant hammering and drilling. After that came the bus ride, first to Phnom Penh and from there to Sihanoukville. The whole ordeal took about 10 hours, an hour or so of that spent in a traffic jam leaving Phnom Penh, and we ...

Part X: "Lonely Beach op een bounty-eiland", Krong Preah Sihanouk, Cambodja travel blog

Part X: "Lonely Beach op een bounty-eiland"

A travel blog entry by joerifitters

... ik naar het eiland vertrok waar ik het net over had (Koh Rong), verblijf ik twee nachten in het hostel Footprints in Sihanoukville. Het strand waar het hostel aan ligt, is wat verder weg van de drukke badplaats Sihanoukville en daardoor was het even goed ...