Brasil

Brasil, Brazil

Travel Blogs from Brasil

Brasil Travel Blogs (25)
Saquarema, en lokal venn og oppdagelsen av Acai!!, Saquarema, Brasil travel blog

Saquarema, en lokal venn og oppdagelsen av Acai!!

A travel blog entry by anettekristin

Dagen startet med en frisk joggetur i regnet langs med stranden, før vi reiste på ny utflukt. På nytt stod vi og ventet på en buss som aldri kom, og kom derfor i snakk med en lokal kar ved navn Celso. Han hadde ingen planer for dagen ...

Olè, olè, sambaen er løs!!!!!, Rio de Janeiro, Brasil travel blog

Olè, olè, sambaen er løs!!!!!

A travel blog entry by anettekristin

Ai,ai, ai for en start på dagen. Rett forbi hotellet passerte den heftigste karnevallparaden med en buss i front lastet med trommiser, høytalere og flere sangere. Foran, bak og på siden av bussen, ja over alt i gatene vrimlet det av folk ...

Privat guiding i Rio med "klin gæren" dame..., Rio de Janeiro, Brasil travel blog

Privat guiding i Rio med "klin gæren" dame...

A travel blog entry by anettekristin

... stengt nesten alt av kulturelle institusjoner inntil teknisk gjennomgang var utført, samt en rekke historiske begivenheter som at Brasil ble uavhengig i 1822, og republikk i 1889......Vi fant raskt tonen og hadde en fantastisk dag sammen med en ...

Beach, beach og karnevalparade!!!, Rio de Janeiro, Brasil travel blog

Beach, beach og karnevalparade!!!

A travel blog entry by anettekristin

De siste dagene har vi brukt mye tid på beachen, og det har ikke vært feil for å si det sånn!! I følge guideboka er det Ipanema beach som gjelder og de minste stringtrusene og de mest veldreide kroppene er å finne mellom ...