Werchter

2.00 1 review

Haachtsesteenweg 1, Werchter, Belgium

Travel Blogs from Werchter

Werchter Travel Blogs (20)
Rock Werchter, Belgium, Rock Werchter, Belgium travel blog

Rock Werchter, Belgium

A travel blog entry by kantors_abroad

... will follow shortly (I hope) but in the meantime... ============================== FROM JULIE: This weekend Stephen and I went to Werchter, Belgium for a four-day music festival. Shortly after Stephen found out that we were going to Amsterdam for ...

PICTURES - Rock Werchter, Rock Werchter, Belgium travel blog

PICTURES - Rock Werchter

A travel blog entry by kantors_abroad

... we're going to bombard you with all of our pics from the first 3 months of our (my) adventures in A'dam. Here are the ones from Rock Werchter. We hope you enjoy and get a chance to see some of this in person one day. Until then, enjoy... -Stephen ...

Preparations..., Tremelo, Belgium travel blog

Preparations...

A travel blog entry by katrienpijls

Over 2 weken is het eindelijk zover... Het wordt stilaan tijd om eens na te denken over wat er mee moet in onze koffers, wat moet er thuis nog geregeld worden (iemand die onze gazon eens wil komen maaien terwijl we weg zijn?), etc. Fun and ...

Nog één keertje slapen..., Tremelo, Belgium travel blog

Nog één keertje slapen...

A travel blog entry by katrienpijls

We tellen af. Ons huis in een kleine stal, overal koffers, kleren, schoenen... En daartussen 2 kids die al voor de 23ste keer hún valiesje in- en uitgeladen hebben. Margot blijft er nog rustig onder, Matisse daarentegen is helemaal hyper geworden, de ...