Tienen

Tiense Suiker - lazy and sweet, Tienen, Belgium travel blog

Tiense Suiker - lazy and sweet

A travel blog entry by maplefanta

... We needed to leave early in the morning from Mieke's place and we used the day to hitch-hike in direction of Tienen through the national road which did all fine. From the Leuvensesteenweg in Mechelen we reached Leuven within 2 interesting rides with a ...

Halloween in Tienen and Leuven...spook-spook, Tienen, Belgium travel blog

Halloween in Tienen and Leuven...spook-spook

A travel blog entry by maplefanta

... that there was actually an extreme right demonstration organised in Leuven! In Leuven! A socially mostly open city! Stupid Belgian! Back in Tienen we got into watching the movies. Hostel! the actors were stupid and at first it wasn't too bad to think ...

Voorbereiding, Tienen, Belgium travel blog

Voorbereiding

A travel blog entry by niels.matheve

Het stond al jarenlang op mijn zogenaamde 'bucket list', en dit jaar komt het er eindelijk van: een reis langs (een groot deel van) de Transsiberische spoorlijn, maar dan met Peking (China) in plaats van Vladivostok (Rusland) als eindbestemming. De ...