Spa

Travel Blogs from Spa

Spa Travel Blogs (18)
Belgium, bicycles and birthdays part three, Spa, Belgium travel blog

Belgium, bicycles and birthdays part three

A travel blog entry by theonepercent

... don't really know where you are. They are stylish and cosmopolitan but also dirty and crowded. During my time in Belgium I learned a few things: 1 not all French-speaking people are attractive and cultured 2 not all Dutch-speaking people are educated ...

Une fin de semaine BK, Spa, Belgium travel blog

Une fin de semaine BK

A travel blog entry by vagabond2014

Une invitation lancée comme ça, cela ne se refuse pas. Alors, d'Amburg jusqu'à Spa, 6hrs de routes pour finalement être une randonnée de plus de 7hrs. Mais, cette fin de semaine en valait le détour.  Rouler sur le circuit de Spa-Francorchamps ...

Wrong way Sally…, Spa, Belgium travel blog

Wrong way Sally…

A travel blog entry by kochwebb

... show us parts of the German and Belgian countryside that I’m sure no Canadian has seen since WWII.  At one point in Belgium we saw a woman driving in the passing lane on the wrong side of the Autobahn.  On-coming cars were flashing like ...

Le circuit de Spa-Francorchamps, Spa-Francorchamps, Belgium travel blog

Le circuit de Spa-Francorchamps

A travel blog entry by vagabond2014

Un circuit de la Formule I.... Un des plus beaux circuits automobile du monde et j'ai roulé dessus avec ma moto!! WOW!!! Toute la journée, la pluie a fait de courtes présences mais cela n'a pas empêché de rouler sur la piste. Tout une joie de faire ...