Oostende

Oostende, Belgium

Travel Blogs from Oostende

Oostende Travel Blogs (28)
anti-climax to the max!, Oostende, Belgium travel blog

anti-climax to the max!

A travel blog entry by bekstaarr

Yes, well, as i've stated in my Bruges' entry, Oostende was rather an anti-climax.... here i was, thinking i'd head to a 'lovely' Belgian beach.... only to arrive and find that it's basically a construction site, as they are trying to revamp the whole ...

overtocht Oostende - Vlissingen (playmobil), Oostende, Belgium travel blog

overtocht Oostende - Vlissingen (playmobil)

A travel blog entry by tintin38

... -2014 Oostende – Vlissingen Zo vandaag zouden we Nederland weer aan gaan doen! Bart had voor de laatste keer in Oostende een lekker vers stokbroodje, croissantjes en een krantje gehaald! Daarna even de vertrektijd door genomen, dit i.v.m. het tij ...

Plopsaland, Oostende, Belgium travel blog

Plopsaland

A travel blog entry by tintin38

Jawel hoor, vandaag moesten we er aan geloven! PLOPSALAND! Om 9:30 gingen we bepakt en bezakt naar het station, om het strandlijntje te pakken naar Duinkerke! En we hadden mazzel, want na het kopen van de kaartjes konden we gelijk instappen! Het ritje ...

overtocht Ramsgate - Oostende 58 NM, Oostende, Belgium travel blog

overtocht Ramsgate - Oostende 58 NM

A travel blog entry by tintin38

...  vissen, en spelen. En konden we in de kuip, heerlijk in het zonnetje pizza eten! Om 19:30 u. liepen we Oostende binnen en meerden we af bij The Royal Northsea Yacht Club. Gezellige haven, midden in het centrum, aan het strand! (Voor ...