Louvain-la-Neuve

Ibis Styles Meeting Center Louvain la Neuve Louvain-la-Neuve

Boulevard de Lauzelle 61, Louvain-la-Neuve, Belgium

Travel Blogs from Louvain-la-Neuve

Louvain-la-Neuve Travel Blogs (26)
Chez Hansart, Louvain-la-Neuve, Belgium travel blog

Chez Hansart

A travel blog entry by treeoche

... go ahead with plans of mountain biking or kayaking, so we settled for rock climbing at a nearby public recreation center.  Louvain-la-Neuve has a strange feel about it, like it was originally built in an almost resort style, with many similarly nice ...

Semaine typique à Louvain-la-Neuve, Louvain-la-Neuve, Belgium travel blog

Semaine typique à Louvain-la-Neuve

A travel blog entry by perleval

Une autre semaine à Louvain-la-Neuve avec quelques faits saillants : - mes voisins d'en face ont pris l'habitude d'installer leur sofa dans la rue et de jouer aux cartes - j'essaie de m'initier au jogging en faisant le tour du lac - j'ai ...

Day 37: Kia the cat, Louvain-la-Neuve, Belgium travel blog

Day 37: Kia the cat

A travel blog entry by johnnyandamber

... . We ended up on a total of five trains today. We made our way from Paris, France to just outside of Brussels, Belgium. Nothing too interesting happened on the train rides. Between Brussels and Louven we stopped at the Delirium Cafe to have a beer. We ...

Happy Birth and  Valentine

Happy Birth and Valentine's day to me!

A travel blog entry by perleval

... vient me rejoindre après mon cours et nous passons l'après-midi à nous ballader dans les rues de Leuven. Avant de rentrer à Louvain-la-Neuve (LLN), nous arrêtons prendre un cocktail dans un cél''bre bar à cocktails à Leuven, le "Hôtel Professor". ...