Bredene

Module 3 & 4, Oostende, Belgium travel blog

Module 3 & 4

A travel blog entry by pascale7171153

Module Nr 3 – Evolutie 2 (14 -18 juni 2011) In module drie leerden we zeilen met een Vaurien. Maandag en dinsdag waren nog heel zonnig dagen met een behoorlijk schappelijke wind, maar vanaf woensdag begonnen de regenvlagen en de windrukken. We ...

Module 1 & 2, Oostende, Belgium travel blog

Module 1 & 2

A travel blog entry by pascale7171153

Cursus zeilen - meermansboten Het begon allemaal met een vriendin die net een cursus zeilen op het Galgenweel (Antwerpen Linker Oever) achter de rug had. Bij mij was het al langer een droom om ooit te leren zeilen en door haar verhaal kwam dat gevoel ...

Village on the Sea, Oostende, Belgium travel blog

Village on the Sea

A travel blog entry by joshlyn

... I left Maastricht with April, Reba, and Andrea. We bought a special pass that allows you to take ten train trips within Belgium for forty five euros, (which is a pretty good deal.)Our first destination was Oostende on the coast of Belgium. The water of ...

Belguim - Bredene, Bredene, Belgium travel blog

Belguim - Bredene

A travel blog entry by 2tillbrooks

... be in the process of restoring sections that were in ruins, back to their former glory. Then we drove across the boader into Belgium, the only visible difference was the road signs and the drivers seemed not so mental. At the 1st town we came across ...