Stepanakert

Armenia Hotel Stepanakert

February 20 str. bng 4, Stepanakert, Azerbaijan

Travel Blogs from Stepanakert

Stepanakert Travel Blogs (24)
Stepanakert, den prvni, Stepanakert, Azerbaijan travel blog

Stepanakert, den prvni

A travel blog entry by yenni

Cesta z Jerevanu do Stepanakertu byla dobra, nebot jsem ji z vetsiny prospala. Po prijezdu do mesta jsem z principu odmitla vsechny taxiky snazici se me nekam odvezt a zeptala se mistniho policisty kde je ministerstvo zahranici. Anglicky mi odpovedel, ze ...

Odjezd z Karabachu, Stepanakert, Azerbaijan travel blog

Odjezd z Karabachu

A travel blog entry by yenni

Vcera jsem se se vsemi rozloucila, protoze jsem myslela, ze budu vstavat prilis brzy a oni budou jeste spat. Brzy jsem vstala, ale Anna byla vzhuru a delala snidani. Takze jsem rychle pojedla, sbalila si svych pet svestek, svacinu od Anny a vysla jsem do ...

Amaras, Sos, Azerbaijan travel blog

Amaras

A travel blog entry by yenni

Dobre se mi spalo, tak jsem se vstavanim nespechala, ale Nara me prisla vzbudit na snidani. Byla jsem prekvapena, ze muzi poji vodku uz takhle poranu. A opet s dojemnymi pripitky. Pantata povida - nechces zavolat domu, ze uz neprijedes? Zustanes tady, ...

The Nagarno Karabakh Republic, Stepanakert, Azerbaijan travel blog

The Nagarno Karabakh Republic

A travel blog entry by parleusted

... scavengers and thrill seeking foreigners are the only ones who visit the region apart from the constant military presence.  The Stepanakert bound marshrutka left Goris at 10 am in the morning under clear skies and brilliant sunshine and wound its way ...