Tathra

Tathra Travel Blogs (42)
Cruising NSW: Narooma - Tathra, Tathra, Australia travel blog

Cruising NSW: Narooma - Tathra

A travel blog entry by brownsltd

This is a top pick!

... of the Bega River before relaxing with a couple of sundowners, our last night in New South Wales. Highlights of Narooma – Tathra: -          Winning a holiday! ...

Mimosa Rocks National Park, Mimosa Rocks National Park, Australia travel blog

Mimosa Rocks National Park

A travel blog entry by aliandbryan

... the idea! Oh, I forgot to mention in earlier posts, the coastline along this region is the glamorous sounding "Sapphire Coast".  Tathra doesn't have a lot to it but a collection of houses strewn about, a few tiny shops, a few caravan parks, a ...

Mimose NP, Gillards Beach, Australia travel blog

Mimose NP

A travel blog entry by diene

Im naechsten Nationalpark gibt es wieder einen superschoenen Zeltplatz direkt am etwa 800 meter langem superschoenen Strand. Ne Menge Tiere treiben sich auf dem Zeltplatz rum und ich sehe neben einer schon ein bisschen unheimlichen ueber einen Meter ...

Tathra, Tathra, Australia travel blog

Tathra

A travel blog entry by maas

... machten wir Mittagspause an der Jervis Bay wo zwischen Mai und November Wale beobachtet werden koennen. Der Strand hatte fast weissen Sand und die Brandung war stark. Danach gings weiter bis nach Tathra wo wir auf einem Campingplatz Feierabend ...