Jurien

Jurien, Australia

Travel Blogs from Jurien

Jurien Travel Blogs (116)
Nature

Nature's Warriors

A travel blog entry by tdv95

This is a top pick!

... be checking out the sights and sounds of Western Australia  (which in Aussie is “WA”). The wild west of Australia isn’t as well travelled as many other parts of the country due in no small measure to the distances involved and the ...

Tolle Strandübernachtung und Sea Lions Tour, Jurien Bay, Australia travel blog

Tolle Strandübernachtung und Sea Lions Tour

A travel blog entry by upandaway_gk

Nach einer Übernachtung gleich hinter einer Sanddüne am Strand, gings am nächsten Tag zu einer Sealion-Tour... Tauchen war leider nicht möglich, also schnorcheln... aber so süß die auch waren, so schlecht haben wir uns während der Tour gefühlt. ...

Yanchep, Jurien Bay, Australia travel blog

Yanchep

A travel blog entry by morrisjjre

Justin was very pleased to get his surf board wet today at Yanchep on our way to Perth. We found a surf break that the locals call car parks. The drive to Perth from Jurein Bay was just georgous with thousands of grass trees and silver banksias. As we ...

Sandboarden und die Folgen..., Jurien Bay, Australia travel blog

Sandboarden und die Folgen...

A travel blog entry by bianca_julian

Unser nächster Halt waren die Sanddünen von Jurien Bay um dort zu Sandboarden. Das heisst, man setzt sich auf ein Board und fährt die Düne herunter (nachdem man sich mühevoll die Düne hochgekämpft hat, Skilifte hat es da leider noch nicht)... ...