Grantville

Grantville, Australia

Travel Blogs from Grantville

Grantville Travel Blogs (5)
First Hand Experience With Koalas & Kangaroos, Grantville, Australia travel blog

First Hand Experience With Koalas & Kangaroos

A travel blog entry by venoth

After a very long drive in the hot summer afternoon, we reached the town of Grantville which has this lovely little park managed by a family called Maru Koala & Animal Park.               ...

On our way South, Corinella Victoria, Australia travel blog

On our way South

A travel blog entry by themackas

Well we finally finished our farm sitting at Bauple, Qld,and left there for Brisbane on the 14/11/12. We stayed at the Ipswich Showgrounds,which have showers /toilets, level powered sites,for $20 per night(,max stay is 1 week,and it does get ...

En lang dag i bilen, Grantville , Australia travel blog

En lang dag i bilen

A travel blog entry by fam.straede

... tte prøve de nærmest liggende byer. Endeligt efter mange forsøg fandt vi plads for 2 overnatninger på French View Caravan Park i Grantville, som ligger 30 minutters kørsel fra Phillip Island. Her var prisen 49 AUD pr. overnatning. Vi kunne nu med ro ...

Phillip Island og Pingvinparade, Grantville , Australia travel blog

Phillip Island og Pingvinparade

A travel blog entry by fam.straede

... by på Great Ocean Road ved siden af de 12 apostle. Lidt over 11.00 forlod vi campingpladsen mod Phillip Island,30 km syd fra Grantville. Phillip Island er en lille ø på 26x9 km og med 10.000 fastboende. På øen er der et rigt dyreliv med vilde ...